torsdag 7 april 2011

torsdagsenergi!

hela veckan har jag känt mig överkörd, har varit så trött att jag inte kommer ihåg hur jag orkade ta mig upp ur sängen och när jag gick upp typ,.jobbet har också varit segt!
tror att det har hängt i sig sen nattveckan, kroppen hänger nog inte med i svängarna alla gånger när man byter skift MEN!
idag kom all energi på en gång tror jag minsann!
hittills har jag redan hunnit tvätta två omgångar, dammsugat, diskat upp diskberget sen igårkväll (och ja, jag mår psykiskt dåligt när det är för mycket disk) varit en vända till gymet och nu är jag i full gång med brödbaket!
sjukt gott och enkelt LCHF-bröd, tar typ en kvart att baka (man kan kanske inte kalla det brödbak? men jag är sjukt stolt ändå) och det är inga kolhydratet i! det blir ungefär 1 plåt och den slukar vi på en dag henkan och jag! bästa brödet:)

kl 14 är det dags för sista arbetsdagen den här veckan, jag klagar inte!
3 dagars ledigt kommer sitta fint! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

har du något recept på brödet? :)