tisdag 25 oktober 2011

boktips!

snart lyfter vi, 7 nov närmar sig med stormsteg och en grej som jag bara längtar efter är att kunna få spendera en hel dag på stranden utan att röra en fena.
undantag för att lyfta paraplydrinken och bläddra sida i boken..

tänk att jag kommer kunna få läsa..åh underbart!
bara plöja böcker, det är det fina med semester. läge att köpa på sig några bra pocket nu så tänkte därför höra mig för vad ni tipsar om?!

romantiskt trams, självbiografier, chicklit, äventyr, deckare..jag är öppen för allt!
hit me with your best book! :))

2 kommentarer:

Jenny sa...

Sötboll, var ska du resa? Jag drar till Tanzania 5 nov :)

Puss!

elina sa...

NO KIIDIN!! jag ska till kenya 7 nov och sen ska vi bussa neråt genom tanzania och över till zanzibar! :)) hur länge är ni iväg? var ska ni?