måndag 31 oktober 2011

kusinhelg

lördag och söndag har spenderats i jönköping med lilla släkten, mycket trevligt att träffa hela gänget innan det bär av.
vi har kollat på ishockey, hängt i tv-soffan, grabbarna såg tintin på bio medan vi andra hade tjejkväll.
spelkvällar och lite shopping på det så var vår helg utomordentligt bra:)

säsongspremiär av "så mycket bättre" och jag har totalt förälskat mig i jason!
mums filibabba :))
måste kolla på tv4 play när jag är nere i afrika så jag inte missar hans program!

2 kommentarer:

izza sa...

Nämen..vad hände där! Jönköping! Utan en dejt me Izza! Snyft... Önskar dej en otroligt bra resa nu! E lite avis.. Kramar i mängd!

elina sa...

men izza, åh vad kul det hade varit! det var en ganska kort och intensiv helg hos kusinerna som jag inte träffat sen feb men om jag hade tänkt till lite så skulle jag absolut hört av mig! dålig stil av mig :)
kommer du hem något till jul? då måste vi ses :) KRAM!