fredag 14 oktober 2011

we found love

lyssnar på rihanna och käkar kladdkaka till frukost.
det är de fina med att vara vuxen och bestämma själv och jag är nöjd med mitt val av frukost. det ska firas att fredagen är här!

min lediga fredag är äntligen här och vi konstaterade igår på jobbet att nästa gång det är eftermiddagsvecka och vi ska käka torsdagspizza är det min sista, som i S I S T A dag på jobbet., det känns overkligt långt bort.
samtidigt drömmer jag om chokladbruna kroppar och långa lata dagar på stranden, särskilt när jag cyklar till jobbet och håller på att frysa fingrarna av mig. då är det inte bara en dröm, utan vi åker verkligen om 3 veckor.
så fredagen ska spenderas, halva iaf, på stan för att införskaffa sig tråkiga och dyra saker på apoteket som kan vara bra att ha inom räckhåll när vi ska göra africa osäkert :)

kvällen bjuder på pubkväll och firande av matilda som fyller år. sen tar jag nattbussen till Oslo..hej och hå vad det går!

Inga kommentarer: