måndag 10 oktober 2011

fighter!

OH YES!
godkänd på matteprovet och jag är såå nöjd och stolt över mig själv! :))
HA! där fick ni dumma räta linjer och funktioner och ekvationer.

måndagen kunde inte börjat bättre och en fin helg ligger bakom.
olliebollie har fyllt tonåring så det firade vi med att brassa in till örebro med fetaste allsången i bilen. jag är en trafikfara när systrarna sitter bredvid och gapar för full hals, har så svårt att lägga band på mig själv så jag sjunger och skrattar om vartannat åt deras galna upptåg!
på marieberg agerade vi personal shopper åt olivia som shoppade massa nytt höstfint! vilken pangbrud hon kommer bli i nya kläderna :)
vi hann även med en fika innan vi bänkade oss framför filmen "stupied, crazy love" på SF och avslutade kvällen på grekiska kolgrillen där brorsan och cissi kom med också!

toppentimmar med maja igår, både kaffe i linde och kvällsmat i nora hanns med innan det var dags att bussa hemåt i höstregnet. burr!

OCH! idag är det e x a k t 1 månad kvar till vi lyfter mot afrika! can't belivie it!

Inga kommentarer: