tisdag 15 februari 2011

en känsla av vår

 

förra årets alla hjärtans dag var en söndag minns jag, med strålande sol! då gick vi en superjättelång promenad, ända ut till karlslund och runt hästhagen! vi räknade på att vi gått 1 mil den dagen, det kändes ska jag säga!
sen avslutade vi med käk på jensen's och bio! det var en mysig dag! jag var sjukskriven då och vi hade barcelona att se fram emot!
i år firade vi vår alla <3-dag med tulpaner, chokladkaka, en stor kopp kaffe och några bokningar på inrikesflyg!

U.S.A - can't wait!

just för tillfället känns våren väldigt avlägsen när jag tittar ut genom fönstret, snön yr som bara den!
men tulpanerna är mycket roligare att titta på! ge mig mer färg (för en gångs skull)

ytterligare något som får vårkänslorna att smyga sig på är samtalet med sofia och valborgsplaneringen!
det skulle sitta så fint med vin vänner och fest i solen på valborg, och inte på vilket ställe som helst!
vi föredrar att fira det med 30.000 andra i loooound! kommer skutta jämfota av glädje när det är spikat!
och det ska spikas! snart, måste bara styra upp det lite mer i detalj först :D
Posted by Picasa

Inga kommentarer: