torsdag 17 februari 2011

maggio på repeat!



annars då?
nu är hela resan bokad - ingen återvändo! :)
jag kan inte tänka på annat just nu. varning för känsliga läsare, det kommer bli mycket underbart tjat!
mina arbetspass går så fort bara för att jag står och drömmer om USA! ge mig maj!

annars då?
nattveckan är snart över för den här gången! jag har varit riktigt trött den här veckan och inte orkat göra så mycket vid sidan av. men vem begär? nej precis!
i tisdags var vi till linde och snyltade på mammas mat! kusinerna var där så vi passade på att hänga lite med dom, länge sen nu så det var trevligt :)

annars då?
kollar alldeles för mycket på tv har jag kommit på! när man väl har slagit på tvapparaten går den inte att stänga av, för alla bra program avlöser varandra! det tar aldrig slut.
vi är riktiga suckers för matlagningsprogram! halv 8 hos mig är favoriten!

annars då?
jag ska försöka få lilla bilen såld! med en klump i hjärtat förstås..men om någon av er är intresserade av en liten bensinsnål pärla så hör av er!

Inga kommentarer: