torsdag 3 februari 2011

fem saker jag vill göra tvåtusenelva

1. sjunga med coldplay i göteborg i sommar
2. fira valborg med solbrillorna på sne i glada vänners lag i loouund
3. bila i cali
4. fota vilda djur
5. köra en skydive och veta att man lever

okej fem grejer räcker inte. jag vill grilla och njuta av en sommarkväll på emilias uteplats som vi planerade att göra redan förra sommaren som inte blev av, jag vill se rihanna live i globen, jag vill (och ska) hänga med david batra och mia skäringer på conventum, jag vill kramas med fina människor, jag vill (och ska) pussa på henrik, jag vill flytta med henrik, jag vill plugga, jag vill resa med henrik och vänner (varsegoda att anmäla intresse i kommentarsfältet), jag vill hänga på någon skön stadsfestival, jag vill hoppa studsmatta, jag vill lära mig surfa, jag vill tälta, jag vill se solen, jag vill frossa i jordgubbar, jag vill åka på cykelutflykt, jag vill ha picknick i gräset, jag vill mycket!

jag känner att året 2011 börjar först i vår när solen tittar fram!

1 kommentar:

sofia sa...

jag vill med se coldplay (och en massa andra saker också såklart men mest coldplay!)