fredag 18 februari 2011

nu är det fredag, igen!
tanken var att den här fredagen skulle jag malin och johanna köra en roadtrip till norge för att hälsa på våra fridor över helgen!
men tur i oturen att malin skulle göra en tenta imorgon, för nu har frida & frida flytt norden! tråkigt att planera in något alltför mycket och sen blir det inte av, positivt tänkande här!
åh jag är bara lite avis! dom har det nog störtskönt!
men jag överlever, får blicka framåt :)

jag är inne i en 18-dagars jobbperiod, känns sådär!
så helgen innebär jobb på bik bok, men skönt med lite omväxling!
om jag hade behövt stå och montera paneler idag också så hade jag gått i taket!
men eftersom helgen alltid går så sjukt fort, om två röda sitter man ju bänkade framför solsidan på söndkväll och då! då är det bara 4 dagar kvar tills jag får vara långledig, hela tre dagar! kommer sitta fint! :)

ikv blir det iaf myshäng med lisa filippa och johanna! och imorgon är det ju mello igen, jiha! hoppas på massor av spex!
folket - vi ses ute i solen!

Inga kommentarer: