söndag 30 januari 2011

30 jan

slut på helgen! så kan det gå!
jag var helt död imorse, länge sen jag var så trött! jag snoozade i typ 1 timme och jag brukar inte vara den som snoozar!
var tvungen att dricka 1 kanna kaffe för att vakna, ovanligt!
sen gick vi en promenad bort till henriks syster i solen, vårkänsla yes!
vi blev bjudna på citronkladdkaka mot att underhålla tvillingarna! bra deal!

jag känner att jag inte var mig själv idag riktigt, efter en veckas nattjobb, sen tvådagars-räce i västerås och så jobb på det idag också men det fick duga.
efter jobbet var det direkt hem till lisen som flyttat hemifrån för att inflyttningsmysa lite!
jag liss & matilda la oss på vardagsrumsmattan och hade picknick med massa gott framför solsidan och snackade kvällen lång! sweeeet!

nu är det sängen som gäller, pronto!

Inga kommentarer: