fredag 14 januari 2011

tacooootorsdag!

igår hade vi tacos med till jobbet som vi käkade sista rasten för att fira in helgen lite, på mitt initiativ, och jag är otroligt nöjd över min insats!
oj vad gott det var, och mysigt :)

trots att det var torsdag-eftermiddag och man bara ville gå hem och ta helg hade jag riktigt kul, en maskin krånglade så vi stod stilla över halva vårt arbetspass, var iof helt okej att bara chilla och äta tacos och så jag gillar mina arbetsmates mycket! :)

nu är det iaf helg och jag har inga storslagna planer på agenda vilket känns väldigt skönt!
det är egentligen den här helgen jag borde planera in massor för de kommande två veckorna kommer inte jag ha något liv eftersom min kropp kommer strejka efter en förmiddagsvecka som sedan går över till nattvecka! HJÄLP!
jag är lite nervös alltså men det ska nog gå!

fredag, idag ska jag hänga lite på gymmet, scrappa lite och bara pyssla om mig själv lite tills henkan kommer hem och tar helg! jag Ä L S K A R fredagar!

Inga kommentarer: