onsdag 5 januari 2011

freaky

den femte januari har bjudit på en sovmorgon, som egentligen inte skulle vara en sovmorgon!
vaknade en halvtimme innan jag skulle vara på plats för att skriva på nytt kontrakt, jesses vad jag pulsade fort fram i snön! ni skulle sett!

efter det mötte jag upp lisen, (som för övrigt fyller år idag, grattis!) vi tränade på friskis och sen bjöd jag henne på en födelsedagslunch på java! treevligt!
varför känns det alltid så bra att ta en sallad efter man har tränat? det kan väl knappast vara det nyttigast som går att äta egentligen? okej, om man jämför med bakad potatis eller paj så är kanske sallad det nyttigaste alternativet,
men ändå! dressing? ananas? bröd lixom?

jag tänkte tillbringa resten av dagen i soffan framför sexandthecity tills henrik drar upp mig! det verkar som han planerar att fixa hemmagjord pizza, kan någon berätta för mig hur man gör den nyttigaste pizzan av dom alla?

2 kommentarer:

Karin sa...

pizza? kan du äta det? :) men annars kan man ta grahamsmjöl i degen och inte så mycket ost :P puss <3

elina sa...

haha ja, med mitt eget mjöl så kan jag ;) vi kör två degar här hemma! då får jag satsa på mindre ost helt enkelt! tack för tipset ;) pusslove