måndag 3 januari 2011

någon slags årsresume?

hm första kvarten opererades jag och var sjukskriven så det skrek om det!
just nu kan jag tycka att det vore skönt att börja 2011 med att bara chilla i 3 mån men det var ganska jobbigt också.

i april började det hända grejer igen, läste en ny kurs och började även jobba extra som tim.vikarie under våren!
jag & h drog till barcelona över en weekend, vårens stad! shiet vad vi gillade barca alltså :) trots att vi skulle kollat in zlatan i action (vilket inte blev så) så lyckades resan bli en hit i vilket fall :)

sommaren drog igång, bröllopstime, bror tog studenten, mycket fest kombinerat med grill, spelningar på ritz, räkbåt med jobbet, skönt häng på vår balkong med jordgubbar och glass,jag sökte jobb som en galning samtidigt som jag servade för fullt på bikbok och 37:an vilket gav resultat!

jag startade i princip mitt jobb som jag fick på stoneridge med en vecka i tunisien, sol bad och skönt häng med min fina - succé!

sen har hösten rullat på i fint tempo, jag har röstat för första gången, ännu mer party, 80-årsfirande, lagt för mycket pengar på märta, lyckad halloweenmaskerad, julshopping i göteborg & mycket annat sweet!
tackade även nej till höstens antagning och har (tror jag iaf) kommit fram till vad jag vill syssla med när jag blir stor!

2010 var ett helt okej år - men 2011 ska bli bättre och därmed basta!

1 kommentar:

Karin sa...

åh vad vill du bil när du blir stor? :)