lördag 8 januari 2011

holabandola!

jag har varit iväg på tjejkväll at filippas place!
supernajs med kvalitetstid med brudarna! vi hämtade med oss sushi hem, spelade spel och skrattade en hel del!

livet :)

annars går helgen lite för fort, snart dags för jobb igen!
jag och henrik firade våra tre år i fredags med att fixa iordning en brakmiddag åt oss, sen planerade vi vår sommar in i minsta detalj (och ja, det kommer bli en underbar sommar!) och avrundade kvällen med lite biomys!
"svinalängorna" såg vi och jag var totalt känslomässigt labil när vi tågade ut därifrån, vilken hemsk och sorglig film samtidigt som den var såå bra!
det är först när man ser sådana filmer som man kommer på sig själv med vilken bra uppväxt man har haft!
blödig som jag är grät jag flera gånger, jag kände så för den lilla flickan!
för er som inte sett den rekommenderar jag den :)

Inga kommentarer: