söndag 23 januari 2011

high life!

alltså den här veckan, stress stress stress!
men jag överlevde den också!
och så har vi hunnit beta av ett bröllop i sandviken igår! vilken fantastisk dag!
allt var så vackert, brudparet, kyrkan, lokalen, hela festen!
min barndomsvän madeleine gifte sig med sin daniel så det var riktigt roligt att träffa gamla vänner och få sig en liten uppdatering :)
jag höll ett kort tal och visade lite bilder från när vi var små! hoppas det var uppskattande!

henrik har också fyllt år, så vi har betat av lite kalasfirande här också! trevligt och trångt, som det ska vara!

idag är det söndag! inget speciellt står på schemat vilket är så skönt! ska slappa hela dagen så jag orkar jobba inatt., jag är bara liiite n e r v ö s!
men jag kommer klara det också, synd bara att man inte är någon kvällsmänniska! somnar ju helst redan vid kl 10 om det går för sig, men då ligger man ju oftast i soffan och slökollar på dålig tv så då är det inte så konstigt att man somnar!

nehepp! dags att göra något viktigare, slå på en dvdbox typ! idag är det jag och mina vänner på manhattan som ska umgås lite! sweeeet
bjuder också på några bilder från bildspelet:)










Inga kommentarer: