torsdag 27 januari 2011

how can i loose controll

fördelar med att jobba natt - lugnt och skönt på jobbet, man får vara hur fnittrig och flamsig man vill, man får unna sig choklad, man får tre raster ist för två, psykbryt när något går fel är acceptabelt, man får sova hur länge man vill, man behöver inte ställa något alarm! livet!

nackdelar med att jobba natt kommer jag inte på några, eller jo! man har inget ordentligt socialt liv!
men då ser man till att man har det, har tränat faktiskt och igår var jag på bio! love and other drugs! romantisk kärleksfilm med jake gyllenhaal, mmmmmmmuuuums!

till helgen drar jag och brudarna i familjen iväg på tjejweekend i västerås! åh vad kul det ska bli! längtar halvt ihjäl mig :)

1 kommentar:

SofiaCampbell sa...

Härligt att de funkar bra för dig! Jag är stolt som tuppen!