fredag 18 mars 2011

bad combination

förkylning och massor av nysnö är ingen bra kombo!
jag vill ju ha vår nu!
tygskor - skinnjacka - krokusar - sol - solbrills - shorts - värme - grus och barmark - ge mig!

jag stannade hemma igår, tro det eller ej! ogilla karensdag men hälsan går först!
känner mig lite bättre idag men fortfarande inte bra..och ikväll är det pubkväll på jobbet, jag vill!
det var barbeque-tema haha! skapliga krocken om man tittar ut, trevligt att grilla i en snödriva lixom.
får se om jag tar mig iväg men egentligen borde jag bara ligga nerbäddade i sängen och ta det lugnt!

det är sällan jag är sjuk men när jag väl är det vill jag inte riktigt acceptera det, och det krockar med pubkvällen som sagt, 40-årsfesten på lördag och söndagens jobb!
men jag får se hur det utvecklar sig!

Inga kommentarer: