torsdag 17 mars 2011

mår som en påse skit

på minussidan - jag har huvudet fullt i snor och kroppen värker. och det är bara torsdag, jag har varken råd eller tid att vara sjuk just nu..jag får skjuta upp det där med sjukdom till nästa veckan. eller kanske veckan därpå

på plussidan - jag har bokat tåg från lund den 1 maj, vilket innebär att valborg kommer firas i looouuund med mina fina!
en annan grej som också är spikad, men inte bokad än, är att jag sofia malin och johanna kör en roadtripweekend första helgen i maj för att hälsa på karin i göteborg! längtar till det är bokat!
solbrillor på snoken och tygskor på fötterna, ljuva livet!

solen skiner ju också, ett annat plus men samtidigt ett stort minus att behöva se den från mitt sovrumsfönster!
ut och lapa sol med er!

Inga kommentarer: