söndag 27 mars 2011

våffeldagen!

i fredags bussade wilma in till mig själv för första gången! jag mötte upp henne på station och tajmat nog så kom emilia och kians tåg typ 5 min senare!
vi strosade runt på stan, fikade och njöt av solen och att det var helg!
när snålblåsten tog vid stannade vi till vid ica innan vi fortsatte hem till mitt lilla slott för att fira våffeldagen med dunder och brak!
jag hade t.o.m köpt ett eget våffeljärn dagen till ära, ska det vara så ska det :)

jag och emilia slängde ihop en smet och började grädda åt de stackars hungriga små barnen! kian tyckte vi var mästerkockar, väldigt gulligt sagt! :)
sen så åt vi våfflor till vi trodde att vi skulle storkna! efter det anslöt henrik efter sin träningen och lovisa också så vi hade på let's dance i bakgrunden men den största entertainern var ju kian alias. eric saade!
han bjöd på show hela kvällen lång, vilket drag!
jag älskar den där lilla killen! så kul att de kom i fredags! måste ses snart igen :)

här kommer lite bilder från vår mysiga fredag!




1 kommentar:

sofia sa...

gissa vem som såg eric saade på riktigt i helgen? ;)