fredag 4 mars 2011

fredagsmys!

jag njuter av fredagslugnet, kollar skidor i soffan, spånar på hösten och gläds åt att henrik har blivit morbror igen till en liten signe! :)
han väcktes kl 04.20 imorse och hoppade upp på cykeln för att vara barnvakt medan tredje ungen skulle titta ut!
jag tycker han är världens bästa morbror, så när han kommer hem ska jag pyssla om honom eftersom han lär vara ganska trött nu!
jag blir så glad att jag ryser, glädjeskuttade på jobbet när jag fick meddelandet!
jag vill träffa lilla prinsessan nu på en gång :)

annars har jag hunnit med en synundersökning och det dagliga samtalet med mamma. har lixom inte riktigt klippt navelsträngen till lilla mamma än, och kommer nog aldrig göra det heller haha!

ikväll har vi planerat in en välbehövlig kväll i soffan utan några måsten. förutom ett måste då, och det är att vi ska fixa våra egna vrålgoda hamburgare!
sambotid är lyx när man jobbar treskift, går ofta om varandra känns det som men ikväll ska vi bara kramas och tävla i "på spåret" (tråkigt när jag vet, redan innan, att jag kommer förlora)

2 kommentarer:

SofiaCampbell sa...

Mys! Pyssla om varandra riktigt ordentligt!

elina sa...

jajamen :)