tisdag 22 mars 2011

dyngtisdag

här sitter jag i min soffa, bänkad efter ett åtta timmars arbetspass!
kvällen ägnar jag åt att vila min hals, köpt fin (dyr) honung och goda (billiga) halstabletter men även strepsil (dyra), slår på stort och nu har jag bestämt att jag ska bli frisk, en gång för alla!

i söndags läste jag ut mia skäringers bok "dyngkåt och hur helig som helst", det tog mig typ 5 timmar! sträckläste den och tyckte den var väldigt bra!
hon skriver på ett lättsamt och skönt sätt, jag tycker hon verkar ha en sund och skön inställning till livet, både som kvinna och som mamma!
hoppas jag också kommer bli en bra mamma!

på tal om mia skäringer iaf, fredag 1 april ska jag gå på hennes föreställning här i örebro med henriks syster caroline och viktoria, en gemensam kompis till oss!
då blir det skrattfest så det skriker om det :)

Inga kommentarer: