måndag 14 mars 2011

helglyx

en sak som jag avskyr att göra, det är matlådor!
usch, det är så trist och nej, jag är sällan inspirerad till att göra något extraordinärt! bacon och pasta är mer min melodi, typ!

därför älskar jag helger, när man kan käka hämtmat och bara njuta av att diskbänken är ren trots att man är proppmätt så man tror att sin sista stund är kommen!
det är sjukt mycket vardagslyx för mig! och den här helgen har jag lyxat till det två gånger, först med tjejerna och så när jag var färdigjobbad för den här helgen, då bänkade jag och henrik oss framför solsidan med massa sushi!

alltså, solsidan igår! hahahaha talet var ju det pinsammaste jag varit med om! jag och henrik skrattade så vi fick ont i magen haha!
jag har redan första boxen men när de kommer ut med andra säsongen på box ska jag vara först med att beställa den!

Inga kommentarer: