tisdag 7 oktober 2008

birthdayparty

hela dagen har varit ett stort födelsedagskalas..
började med en saftig sovmorgon och sedan en tur ihop med madre på stan, mys på hög nivå !

jag åkte till nora för att fira världens bästa liss som fyller år, och det är inte vilket år som helst utan det är 18 år - eighteen is a magic number, yes it is, it's a magic number :)
bröllopsgänget hade på samma gång en reunion sedan sist vi sågs i augusti och alla taggar JÄRNET för på fred då vi först ska ha världens biggaste förfest hemma hos maja med 25 pers för att sedan avancera vidare mot .. ja vad vi nu inte har bestämt oss för än!
hur som helst kommer det bli väärldens kväll.. det går inte att beskriva hur otroligt peppad jag är !
för en stund har jag lagt mitt vilda (höhö) partyliv på hatthyllan men nu ska det skakas liv i det igen, lisa har fått mig att födas på nytt! det känns som jag har vridit tillbaka klockan ett år..

ikväll har vi talat om allt som handlar om studenten och året av förberedelser.. jag vill också jag vill också !
vilket år, det var så sjukt kul men samtidigt kan jag absolut inte klaga över vad jag har idag!
det är ett år fullt av minnen och upplevelser, men om vi inte hade studenten att se fram emot hade det inte varit samma sak.
men till alla er som läser och känner er träffade av att vara en i 89-gänget så saknar jag er !
gå ut på fred så jag får lite uppdatering om vad som händer (:

1 kommentar:

Anonym sa...

barty barty Elina!!!! Vi kommer shaka som aldrig förr (: