söndag 19 oktober 2008

helg sköna helg

fred. bjöd på fest ! det började i min lägenhet för att sedan avancera vidare mot discobowling och därefter klaras där det bjöds på helgalen dans med studentfolket, vilken liten mini-reunion : ) roligaste kvällen på länge men samtidigt en väldigt sorglig sådan eftersom frida lämnar sverige för usa imorgonbitti! jag kommer sakna henne men ser verkligen fram emot vår inplanerade resa till new york för att hälsa på henne i vår : )

lördagen var aningen seg men mysig, lovisa dök upp runt kl 16 så vi passade på att äta ute!
vi besökte fellingsbro och en mysig alina en kortis men kvällen avrundades framför stjärnor på is med en milkshake i handen.

idag har också varit en riktig toppendag, resterande familj kom in till örebro och dagen bjöd på fint väder så vi passade på att utnyttja solen med en härlig promenad :)
ikea stod även på schemat och vi fick med oss lite nödvändiga saker hem till lägenheten!
nu har henrik kokat te så vi ska mysa framför världens goaste bridget jones. henne skulle jag vilja vara bästa kompis med (=

3 kommentarer:

Anonym sa...

MysElina! :) Vill ju självklart ha en inbjudan t din lägenhet när ja tittar förbi Örebro nästa gång...hehe Du e en riktig sköning! kramar i mängder!

Anonym sa...

Hej, ja de va en riktigt rolig kväll, precis vad jag behövde, =) nu ska jag sola och bada och tänka på alla stackare som är kvar i sverige, btw kan du nte skicka din nya adress på min mail, sofia_enqvist@hotmail.com
Puss och kram

Anonym sa...

bridget har alltid varit en förebild för henrik, även om han inte velat att det ska nå det allmänna medvetandet.