onsdag 8 oktober 2008

mammas hjärta


mami kokade te och sen har vi pratat, skrattat, gråtit och sörplat te i köket sedan kl 9.oo
jag älskar att vara med min mamma, hon har verkligen en stor inverkan i mitt liv!
det spelar ingen roll vad det gäller, om jag ska välja gardiner till köket är det bäst att fråga henne för hon vet bäst och när det ska bakas bullar välter hon nästan omkull mig med idéer och tips!
vi har samma humor och vi vet vart vi har varandra.. så fort jag börjar sjunga så är hon inte sen att hänga på (:
vi pratar både om glädje och om sorg, vänner och familjen !
hon har alltid en öppen famn som man får krypa upp i, ett hjärta som sträcker sig långt och hon har en empati för sina medmänniskor.
vi har mycket gemensamt men endel saker är vi ganska olika på.
trots det så ser jag upp till henne, jag är väldigt svag för henne och hon är den starkaste personen jag känner!

min mamma är min klokbok !

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså, åh. vad fint skrivet! mysigt skrivet.

mammor is the grej! de är bäst!