tisdag 28 oktober 2008

idioto

okej, hur förklarar man att man låste in sin väska, plånbok, mobil, nyckelknippan med nycklar både till lägenheten & till jobbet i bilen och dessutom ligger bilnyckeln i bilen också utan att bli idiotförklarad ?
jag vet inte varför jag låste mig ute från allt men just i den stunden utsåg jag mig själv till dagens idiot och för en kort sekund hann jag t.o.m tänka att det inte hade funnits ett mer utomordentligare tillfälle än att veta hur man bryter upp en bildörr, jag hade typ värsta läget att vara biltjuv men jag tog inte tillfället i akt utan gick till närmaste telefon (körskolan snett mittemot) och var i chock !

receptionisten sa: "var det bara det?" och skrattade
haha, jag måste kommit in och sett ut som att någon hade dött, men så illa var det inte!
men jag tyckte hon var lite väl fräck, jag tyckte jag satt i världens hemskaste och jobbigaste situation.
men nu sitter jag innanför mina fyra väggar igen, i säkerhet, förhoppningsvis långt bort från biltjuvarna!

i väntan på ett äntligen få se desperate, som-jag-så-länge-sett-fram-emot-programmet, så ska jag måla mina naglar mörklila och bränna mammamia-skivan för fullt (:
LOVE e

5 kommentarer:

Michelle sa...

Ja kika in ullareds hemsida! He he, man blir ju såååååå sugen! VILL åka NU! Men vi får snällt vänta! Ja kolla upp om du kan den 14 det vore skoj! Med familjen är det fin fint! Hur är det med dig och kärleken? Har ju inte ens sett pöjken din kom jag på när jag fick se det fina kortet på bloggen! PÖSS på pannan!

Michelle sa...

Och ja just det, skulle ju skriva att jag tycker synd om dig, du verkar inte ha haft en lätt kväll! Inge kul att låsa ute sig!!

KakanH sa...

Jag gjorde nästan samma sak i söndags så mannen fick komma med sin bilnyckel. Men jag kunde iaf tillbringa tiden inne hos min kompis. :D

Anonym sa...

Haha, men raring! Jag är oxå bra på att låsa mig ute, sist fick jag bryta mig in i mitt eget fönster med en kofot uppe på en 1000 år gammal stege. Haha. Saknar dig. Hälsa Dacke-boy oxå! Stor Kram!

SofiaCampbell sa...

haha dagens trallgök alltså!
En gång trallgök, alltid trallgök!