torsdag 9 oktober 2008

mysigaste programmet


singemammor är slut för säsongen men det hindrar inte mig från att gå in på svt.se och se alla möjliga klipp som finns på Joni & hennes son Silas som är den sötaste lilla kille i hela världen tror jag! en riktig liten dröm som finns på riktigt , synd att jag bara kan få närkontakt genom internet (:


vill bara tillägga att jag beundrar kvinnor som blir gravida och inte gör abort, det är ett tufft val men resan dom gör, både som gravid och med deras barn måste slå allting annat! jag beundrar verkligen min kompis emilia som vågade och idag har hon prinsen Kian på snart 1 år som ska firas med pompa och ståt :)

jag är så stolt över henne !

3 kommentarer:

Jenny sa...

a visst är han underbar silas?! har oxå tänkt på det! vill pussa pussa pussa massor! och hans mamma är så himla vacker!

Alex Lee sa...

jo eller kanske patrik 1,5 skulle ha passat böttre! Kul att få träffa din andra hälft, en trevlig prick på den stora jord!

Anonym sa...

Heej Raring!! Jag ska plugga till socionom, vill jobba med barn så det blir nog kurator jag siktar på. Haha, fast min syn av kuratorer (utseendemässigt alltså) passar inte riktigt in, du måste vara över 50, ha grått hår och konstiga kläder. typ. Jag kommer hem en vecka innan jul sen, vore jättekul om du har tid att ses då! Kram