torsdag 2 oktober 2008

bränt ris

en day off från jobbet men jag har hunnit med ett och annat ändå.
skönt att ha betalat räkningar, lagt upp en välbehövlig budget, storstädat hela lägenheten, talat en stund med underbara mami, hämtat mitt körkort idag, skrattat åt mitt körkort, fixat ica-kort, handlat och lagat en god kycklinggryta men lyckades också glömma riset på spisen så det svepte en riktigt härlig bränd lukt genom hela lägenheten - amatör!

jag väntade mig ett besök från soffipropp ikv men jag fick nöja mig med min första tvättid ikv vilket var ganska underhållande och nu sitter jag och dricker varm choklad med marshmallows framför idol med min hane (:
nu väntar tvätten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

(hej vill du hänga och umgås någon gång, typ snart ungefär?)

Anonym sa...

Ja, haha vi har ju tänkt förvandla oss till pensionärer där över kvällen! Men jisses, för mig får du Definitivt, och jag tror inte emlan har några klagomål där inte! Det vore kanoners, verkligen jättekul :D Jag har ingen soffa än, väntar på att ikea ska leverera den, men sängen står till vårat förfogande! komsi, komsi :D

(mobilnr kan vara bra att utbyta, 0707687165, där är mitt. skriv ett sms eller ring en signal så har jag ditt :D )

Anonym sa...

åh vilket mysliv du verkar leva för närvarande! riktigt avis (:

Ellen sa...

Ja säger bara en sak, RISKOKARE! Det är underbart! Man bara sätter på och så sköter det sig själv! =)